سایت بررسیتخصصی محصولات بازار

ما به شما کمک می کنیم بهترین انتخاب را در خرید محصول داشته باشید

سایت بررسیتخصصی محصولات بازار

ما به شما کمک می کنیم بهترین انتخاب را در خرید محصول داشته باشید

۸ مطلب در مرداد ۱۴۰۰ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

سریع و بدون درد:- Crystalift یک درمان سریع است ، فقط 20 یا 30 دقیقه ، 2 یا 3 بار در هفته طول می کشد.
چین و چروک ها را از بین ببرید- ظاهر چین و چروک ها را کاهش می دهید و به پوست شما کمک می کند جوانتر به نظر برسد. سیستم Crystalift چین و چروک های پوست شما را کاهش داده و محو می کند و در نتیجه ظاهری نرم و سالم به نظر می رسد.
کوچک شدن منافذ بزرگ شده- مزیت اصلی میکرودرم ابریژن این است که منافذ بزرگ شده را کوچک می کند و باعث کاهش آکنه و صاف شدن پوست شما می شود.
آکنه و ترس را کاهش می دهد- Crystalift منافذ مسدود شده را باز می کند و آلودگی ها و سلول های مرده پوست را در سطح پوست از بین می برد. این فرآیند به جلوگیری از تشکیل آکنه با انسداد منافذ کمک می کند. فکر نکنید آن زخم های آکنه هرگز از بین نمی روند ، Crystalift می تواند به کاهش ظاهر این زخم ها کمک کند. با استفاده مداوم ، این سیستم میکرودرم ابریژن لایه فوقانی پوست را نرم کرده و سلول های مرده پوست را از بین می برد و در نتیجه بافت صاف و یکدست تری از پوست شما ایجاد می شود.
علائم پوست را در معرض آفتاب قرار دهید- قرار گرفتن در معرض نور خورشید می تواند منجر به علائم پیری شود. این دستگاه میکرودرم ابریژن فوق العاده زمان را به عقب برمی گرداند و با ابعاد لکه های آفتابی آسیب دیده و چین و چروک های ظریف ، ظاهر جوان را دوباره باز می گرداند.
کریستالیفت برای انواع پوست مناسب برای درمان انواع پوست است. هنگامی که به طور منظم از درمان استفاده می شود می تواند سلول های مرده پوست را از بین ببرد و ظاهری تازه و سالم تر به پوست شما می بخشد.
مقرون به صرفه- دستگاه میکرودرم ابریژن خانه Crystalift هزینه مراجعه به متخصص پوست و سالن های آبگرم را کاهش می دهد. با استفاده از هنگ و ابزار مناسب می توانید همان درمانها را روی پوست خود در راحتی خانه خود انجام دهید و نتایج حرفه ای مشابه را با هزینه کمتر دریافت کنید!
Crystalift اولین و تنها سیستم خانگی است که از فناوری خلاء و کریستال REAL استفاده می کند و ظاهر پوست شما را تجدید و تغییر می دهد. این سیستم سریع و بدون درد با استفاده مداوم نتایج ماندگار و فوری را به ارمغان می آورد. این یک لایه برداری غیر شیمیایی است که با کمک یک قطعه دستی ظریف ، پولیش سطحی ایجاد می کند. میکرو کریستال ها بر روی پوست رانده می شوند و سپس با تمام سلول های مرده پوست جاروبرقی می شوند. کریستالیفت سایشی ملایم به پوست می دهد و رنگ پوست را یکدست می کند ، زخم های سطحی آکنه و هایپرپیگمانتاسیون را کاهش می دهد. ما عاشق کریستالیفت هستیم ، من چند هفته این دستگاه را داشتم و در حال حاضر نتایج مثبتی را می بینم!

چیزی که اکنون فوق العاده است ، توسعه دهندگان ماشین های حرفه ای Crystalift همان فناوری را برای شما در یک سیستم کوچک ، آسان برای استفاده و ضد صفحه برای خانه شما ارائه می دهند! شما می توانید از فناوری میکرودرم ابریژن حرفه ای در یک سیستم کوچک و آسان برای استفاده استفاده کنید که با علائم پیری مبارزه می کند و برای اکثر انواع پوست مناسب است ، حتی برای افرادی که به مواد شیمیایی حساس هستند. از همه بهتر ، درمان می تواند در راحتی خانه شما انجام شود و برای کسانی که به دنبال راه هایی برای کاهش ظاهر خطوط و چین و چروک هستند ، مفید است!
تصویر کریستالفت 1 استفاده کنید
Crastalift فقط با درمان بیرونی ترین لایه پوست ، عیوب موجود در سطح را برطرف می کند. این دستگاه فوق العاده به سادگی لایه سطحی سلول های مرده پوست را با لایه برداری ملایم از بین می برد. کریستالیفت لایه های سطحی کدر و مرده پوست را از بین می برد و با تحریک افزایش تولید کلاژن ، جوان سازی می کند. تنها پس از یک جلسه درمان ، بهبود چشمگیری در رنگ ، بافت و تن نواحی تحت درمان مشاهده خواهید کرد. فقط در سه مرحله آسان به سمت پوست جوانتر و صاف تر و سالم تر می روید!
crystalift_complete_edition
حتی دکتر اندرو اوردون ، جراح پلاستیک ، از برنامه تلویزیونی معروف The Doctors ، Crystalift را توصیه می کند! او می گوید که درمان های میکرودرم ابریژن از طریق یک دستگاه دستی انجام می شود که کریستال های کوچک/سودا را روی پوست می فرستد ، سپس ماده و پوست مرده ساکشن می شود. خودتان بشنوید که دکتر اندرو اوردون در مورد Crystalift چه گفته است ،
به


از بین بسیاری از روشهای درمانی موجود در بازار برای انتخاب ، Crystalift بیشتر به دلیل مقرون به صرفه بودن و همه کاره بودن مورد توجه بسیاری است. درمان هایی که نیاز به مراجعه های متعدد به مطب متخصص پوست دارند و هزاران دلار هزینه دارند در حال حاضر به گذشته تبدیل شده اند! در حال حاضر می توانید Crystalift را فقط با 99 دلار خریداری کنید ، اما فقط برای مدت محدود ، بنابراین باید عجله کنید !! عجب ، نتایج قابل مقایسه در عرض چند دقیقه ، در خلوت خانه خود ، با سرعت دلخواه شما. اکنون می بینید که چرا کریستالیفت برای چنین افراد عظیمی مفید است که خواهان پوستی شاداب و جوان هستند که از مرز خارج نشود.

مزایای میکرودرم ابریژن در خانه با پوست تروفی

ما می خواهیم امروز از یک مهمان ویژه استقبال کنیم. لیزا اس ، مدیر بازاریابی پوست جایزه ، در این پست وبلاگ مزایای میکرودرم ابریژن در خانه را توضیح می دهد.

میکرودرم ابریژن به شرح زیر تعریف می شود:

"یک روش زیبایی که در آن چند لایه فوقانی پوست با سایش سبک برداشته می شود ، که برای بهبود ظاهر پوست آسیب دیده از خورشید ، درمان هایپرپیگمانتاسیون و کاهش یا از بین بردن اسکار استفاده می شود. سطحی تر از درم ابریژن معمولی است ، نیازی به بیهوشی ندارد و در کمتر از یک ساعت قابل انجام است. فرد ممکن است بلافاصله پس از آن فعالیتهای عادی روزانه خود را از سر بگیرد. میکرودرم ابریژن برای ضایعات سطحی مانند خطوط ریز و لکه های پیری بهتر عمل می کند. ضایعات عمیق تر نیاز به درمان های دیگر دارند. "

تعریف بالا از یک فرهنگ لغت پزشکی آنلاین آمده است و هنوز کمی اسرارآمیز به نظر می رسد ، اینطور نیست؟ هدف از این مقاله این است که به شما کمک کند میکرودرم ابریژن را با مزایای آن بشناسید و عامل ارعابی را که ممکن است در حال حاضر احساس کنید حذف کنید.

اگر تا به حال از روش میکرودرم ابریژن استفاده کرده اید ، بدون شک بلافاصله تفاوت را احساس کرده اید. با درمان های منظم ، شما باید منتظر یک پوست صاف با کاهش خطوط ریز ، چین و چروک ، لکه های پیری ، زخم های آکنه باشید و لیست همچنان ادامه دارد. به نظر می رسد یک ابرقهرمان است ، درست است؟ این است! اما همه افراد دوبار در ماه هزینه 100 دلار+ هر کدام ، بدون ذکر زمانبندی ارزشمند ، برای مشاهده مزایای بزرگ میکرودرم ابریژن بالینی ندارند.

 

اینجاست که تعداد زیادی از انتخاب های خودت را نشان می دهی. شما می توانید یک کرم "میکرودرم ابریژن" ارزان قیمت را انتخاب کنید که از کریستال های میکرو در کرم برای لایه برداری استفاده می کند ، اما این فقط یک اسکراب به بازار است. شما می توانید از یک دستگاه خانگی سنتی استفاده کنید که کریستال ها را برای از بین بردن سلول های پوستی کدر می کند ، اما این کثیف است و بیشتر از ارزشش دردسر ساز است. در نهایت ، می توانید دستگاه میکرودرم ابریژن خود را که برای مصارف خانگی طراحی شده است خریداری کنید ، چیزی که امروز قصد دارم در مورد آن توضیح دهم.

سیستم های میکرودرم ابریژن خانگی در چند سال گذشته پیشرفت زیادی کرده اند و Trophy Skin بسته به سبک زندگی و تجربه شما ، گزینه هایی را برای احیای پوست شما فراتر از انتظارات شما در اختیار شما قرار می دهد. میکرودرم ابریژن را می توان در خانه ، توسط هر کسی ، تنها در پنج دقیقه در هر درمان انجام داد!
اکثر سیستم های میکرودرم ابریژن از فناوری لایه برداری با نوک الماس استفاده می کنند. این روش ایمن تر و کثیف تر از کریستال های ماسه زنی روی سطح پوست است. (توجه: همه نکات الماس یکسان نیستند. برخی از آنها با ذرات الماس مصنوعی ساخته شده اند و نه الماس طبیعی.)
اکثر دستگاه های میکرودرم خانگی دارای سطوح مکش از پیش تعیین شده ای هستند که مانع از برخورد شدید افراد غیر متخصص روی صورت آنها می شود. از آنجا که سطح مکش در مقایسه با یک واحد اداری با قدرت بالا کاهش می یابد ، اکثر مردم هنگامی که به آن عادت می کنند ، می توانند درمان میکرودرم ابریژن خانگی را بیشتر تحمل کنند. شخصاً ، من به طور متوسط ​​دو تا سه بار در هفته از MicrodermMD خود استفاده می کنم.
از آنجا که یک سیستم میکرودرم ابریژن خانگی به صورت 24 ساعته و 7 روزه در دسترس است ، شما این توانایی را دارید که بیشتر اوقات ، در هر زمان که ترجیح می دهید درمان کنید و تقریباً در هر نقطه از بدن خود می توانید از آن استفاده کنید! لکه های پیری روی دستان شما؟ مشکلی نیست! پاشنه های ترک خورده؟ به دنبال آن برو! زانوهای خشن و پوست تمساح روی پاهای شما؟ گردابی به آن بدهید! در تمام این مدت ، تصور کنید هزینه همه این درمان ها (از جمله زمان صرف شده) برای رفتن به یک متخصص چقدر خواهد بود.
امیدوارم تا کنون متقاعد شده باشم که میکرودرم ابریژن می تواند سلاح مخفی شما برای پوست های جوان و صاف باشد. نیازی به عصبی شدن نیست! سیستم های میکرودرم ابریشم Trophy Skin شامل دستورالعمل های گام به گام برای شروع و راه رسیدن به چهره ای درخشان است. سیستم MicrodermMD حتی شامل یک پنل LCD منحصر به فرد با حالت خودکار است که شما را در این فرآیند گام می گذارد. همچنین تعداد زیادی فیلم به صورت آنلاین وجود دارد که نحوه استفاده از سیستم های میکرودرم ابریژن خانگی را نشان می دهد.

  • امیر میرسعید
  • ۰
  • ۰
میکرودرم ابریژن می تواند به رفع و به حداقل رساندن بسیاری از نگرانی های مراقبت از پوست از جمله ناهمواری رنگ پوست ، مسدود شدن منافذ ، جوش های سرسیاه ، آکنه ، خطوط ریز ، زخم های جزئی و لکه های پیری کمک کند.

اگرچه میکرودرم ابریژن قبلاً فقط در آبگرم یا مطب متخصص پوست ارائه می شد ، اما اکنون می توان آن را به راحتی در خانه با کیت های میکرودرم ابریژن در خانه مانند این از Methode Brigitte Kettner ، با کسری از قیمت انجام داد.

آیا درباره مزایای مراقبت از پوست میکرودرم ابریژن در خانه کنجکاو هستید؟ پست من را در مورد میکرودرم ابریژن ، نحوه انجام آسان ، میکرودرم در خانه و بهترین دستگاه میکرودرم ابریژن برای استفاده بررسی کنید. #مراقبت از پوست #میکرودرم ابریژن #نکات مربوط به پوست #آموزش پوست

Methode Brigitte Kettner (MBK) یک خط مراقبت از پوست شگفت انگیز و موفق اروپایی است که بیش از 30 سال است در اروپا و آسیا به فروش می رسد. MBK در حال حاضر در ایالات متحده موجود است و آنها مجموعه کاملی از محصولات و دستگاه های مراقبت از پوست ابتکاری و طبیعی را ارائه می دهند. همه محصولات آنها فاقد پارابن ، بدون محصولات حیوانی هستند و روی حیوانات آزمایش نمی شوند ، که من واقعاً آنها را دوست دارم!

آنها معتقدند داشتن پوست عالی چیزی است که باید برای همه و با هر بودجه ای قابل دستیابی باشد ، و من واقعاً دوست دارم که آنها دستگاه های مراقبت از پوست را با قیمتی مقرون به صرفه تر از آنچه برای مراجعه به متخصص پوست پرداخت می کنید ، ارائه دهند.

اگر می خواهید میکرودرم ابریژن را امتحان کنید اما نتوانسته اید به قیمت آبگرم شدید یا قیمت متخصص پوست بپردازید ، انجام میکرودرم ابریژن در خانه راه حل مناسب است. خرید یک کیت میکرودرم ابریژن عالی در خانه تنها پس از یکبار درمان هزینه دارد و به شما این امکان را می دهد که بدون هیچ گونه شکستن در خانه به همان نتایج عالی در راحتی خانه خود برسید.

 

میکرودرم ابریژن در خانه چه مزایایی دارد؟
بر خلاف دستگاه های پاک کننده پوست که برای پاک کردن آرایش استفاده می شود ، میکرودرم ابریژن شدیدتر است و برای از بین بردن سلول های مرده پوست و بهبود سلامت و ظاهر کلی پوست شما کار می کند.

فرآیند برداشتن لایه بیرونی پوست به گردش خون کمک می کند و باعث می شود پوست شما قوی تر و صاف تر شود. میکرودرم ابریژن تنها در چند مورد استفاده می تواند چهره سالم تر و جوان تری را نشان دهد.

در اینجا تنها چند مورد از مزایای کلیدی میکرودرم ابریژن برای صورت ذکر شده است:

لایه برداری عمیق ایجاد می کند
پوست مرده و لکه های خشک را از بین می برد
خطوط و چین و چروک های ریز را کاهش می دهد
موثر در مبارزه با آکنه/جوش های سرسیاه
مسدود کننده منافذ است
رنگ پوست را یکنواخت می کند
رنگ و درخشش طبیعی پوست را بهبود می بخشد
جذب بهتر محصول
با صیقل دادن میکرودرم ابریژن ، پوست شما جوانتر به نظر می رسد و به صاف شدن چهره کلی شما کمک می کند و می تواند به کاهش خطوط ریز ، آکنه ، لکه های تیره و موارد دیگر کمک کند.

یکی دیگر از مزایای کلیدی میکرودرم ابریژن این است که به موثرتر شدن محصولات موضعی پوست کمک می کند.

میکرودرم ابریژن لایه بالایی پوست مرده را از بین می برد و به محصولات اجازه می دهد تا به طور م intoثرتری جذب پوست شوند تا بهترین مزیت را داشته باشند. این هم برای پوست و هم برای کیف پول شما عالی است ، زیرا می توانید از محصول کمتری برای پوست خود استفاده کنید.

  • امیر میرسعید
  • ۰
  • ۰

نحوه انجام میکرودرم ابریژن در خانه + مزایا


از آنجایی که من در حال حاضر در 20 سالگی هستم ، مراقبت از پوست چیزی است که من واقعا در روال زیبایی خود در اولویت قرار داده ام. من هم مانند اکثر خانم ها می خواهم هم با آرایش و هم بدون آرایش احساس زیبایی و اعتماد به نفس کنم و یکی از مواردی که به ایجاد تغییرات زیادی در ظاهر کلی پوست کمک کرده است ، میکرودرم ابریژن است.

امروز من با متود بریژیت کتنر همکاری کردم تا یک پست عمیق در مورد نحوه انجام میکرودرم ابریژن در خانه و مزایای فوق العاده مراقبت از پوست به اشتراک بگذارم. من همچنین از دستگاه میکرودرم ابریژن مورد علاقه خود در خانه استفاده می کنم و نکاتی را برای استفاده بیشتر از کیت میکرودرم ابریژن در خانه به اشتراک می گذارم.

بعدی را بخوانید: زیر پرکننده های چشم - تجربه من و قبل + بعد


آیا درباره مزایای مراقبت از پوست میکرودرم ابریژن در خانه کنجکاو هستید؟ پست من را در مورد میکرودرم ابریژن ، نحوه انجام آسان ، میکرودرم در خانه و بهترین دستگاه میکرودرم ابریژن برای استفاده بررسی کنید. #مراقبت از پوست #میکرودرم ابریژن #نکات مربوط به پوست #آموزش پوست

 

نحوه انجام میکرودرم ابریژن در خانه


اگر تا به حال به این موضوع فکر کرده اید که میکرودرم ابریژن چیست ، چه مزایایی دارد و چگونه میکرودرم ابریژن را در خانه انجام دهید ، پس من در پست امروز به شما توضیح داده ام!

من توضیح می دهم که چرا من شخصاً از میکرودرم ابریژن در خانه برای سالم نگه داشتن پوست خود استفاده می کنم و چگونه روند میکرودرم ابریژن به شما کمک می کند تا پوستی جوانتر و شاداب تر و زیبا تر نشان دهید.

میکرودرم ابریژن چیست؟


بنابراین فقط میکرودرم ابریژن چیست؟ خوب ، واقعاً آنقدرها هم که فکر می کنید پیچیده نیست و مزایای آن شگفت انگیز است!

میکرودرم ابریژن یک درمان غیر تهاجمی و عمیق صورت است که شامل فرآیند لایه برداری پوست برای حذف سلول های مرده پوست است. میکرودرم ابریژن با لایه برداری از پوست با یک نوک ساینده و معدنی باعث حذف ناخالصی های پوست می شود و به تحریک رشد جدید پوست برای چهره جوان تر کمک می کند. به بیان ساده شما بافت خشک و خشن را از بین می برید تا جایی برای پوست جدید و صاف ایجاد کنید

  • امیر میرسعید
  • ۰
  • ۰
بهترین برای صدای سه بعدی
JBL Quantum One
من اغلب از زیبایی شناسی "gamer" شکایت می کنم ، اما در مورد JBL Quantum One ، طراحی و نورپردازی نمایان ارزش آن را دارد. این هدست بسیار گران است ، اما برای افرادی است که دارای سیستم دسکتاپ گیمینگ کامل هستند و می خواهند بهترین صدا را در حین بازی (یا مانند من گوش دادن به موسیقی هنگام کار) داشته باشند. اول از همه ، صدا فقط باور نکردنی است. صداگذاری گسترده ، گسترده و باس عمیق و بی صدا ، آن را برای بازی های ویدئویی یا مصرف هر نوع رسانه ای مناسب می کند.

با این قیمت ، چند ویژگی دیگر را در کنار صدای عالی دریافت می کنید. این هدفون صدای فضایی ارائه می دهد ، بنابراین وقتی آنها را با نرم افزار JBL تنظیم می کنید ، موقعیت سر شما را ردیابی می کنند. اگر از رایانه خود روی برگردانید ، میزان صدا بسیار پایین می آید. صدای فضایی همچنین باعث ایجاد یک تجربه بازی کشنده ، گاهی اوقات بیش از حد تحریک کننده می شود. آنها همچنین دارای قابلیت حذف نویز فعال و میکروفون رونمایی فوق العاده شفاف هستند. تنها چیزی که دوست ندارم؟ طراحی بیرونی. اگر آنها کمی دست کم بگیرند ، این هدفون های مورد استفاده من برای همه جا و روزمره است.

فقط با سیم با PS4 ، PS5 ، Xbox One ، Xbox Series S/X ، Switch و رایانه کار می کند. صدای فضایی فقط در رایانه شخصی

 

به راهنمای ما در مورد بهترین هدست های بازی 2021 خوش آمدید ، همانطور که توسط هیئت گیمرهای متخصص T3 انتخاب شده است. ما بهترین هدست های گیمینگ را که می توانید خریداری کنیم تجزیه و تحلیل کرده ایم تا دریابید کدام یک برای کدام نوع گیمر ، چه نوع بازی و کدام پلتفرم مناسب است: PlayStation (PS5 و PS4) ، Xbox (Xbox Series X ، Xbox Series S و Xbox One) ، Nintendo Switch و Nintendo Switch Lite یا رایانه شخصی.

 

برای بررسی انواع هدست گیمینگ و خرید هدست بازی اینجا کلیک کنید

برای به دست آوردن یک هدست گیمینگ عالی نیازی به صرف هزینه زیادی ندارید و راهنمای ما برای بهترین هدفون های گیمینگ شامل گزینه های مقرون به صرفه و همچنین محصولات برتر است. اما فقط به دنبال گزینه کم قیمت نروید: هدست هایی که مناسب شما نیستند ، اقتصاد کاذب هستند. شما یک تن پول صرف یک دستگاه بازی نمی کنید و سپس آن را به ارزان ترین مانیتور اطراف وصل می کنید. و با این وجود ، ما بسیاری از گیمرها را دیده ایم که صدها یا حتی هزاران نفر را برای بهترین مانیتور بازی ، ماوس بازی درجه یک و صفحه کلید بازی عالی خرج می کنند و سپس با گوش دادن به یک هدست ارزان قیمت و تند و زننده همه آنها را به پایین می کشند. این فقط یک اقتصاد کاذب نیست ؛ این یک اشتباه استراتژیک است در بسیاری از بازی ها ، صدا با کیفیت خوب می تواند به معنای واقعی کلمه تفاوت بین مرگ و زندگی باشد.

یک هدست بازی با کیفیت بالا به اندازه سرمایه گذاری روی بهترین کارت گرافیک ، سریع ترین SSD و راحت ترین صندلی بازی اهمیت دارد. شما قرار است ساعت های زیادی را با استفاده از این هدفون بگذرانید و هرگونه نقصی به زودی اعصاب شما را از بین خواهد برد

  • امیر میرسعید
  • ۰
  • ۰
1. هارد دیسک در مقابل درایو حالت جامد
هارد دیسک-راهنمای hdd-vs-ssd اعتبار تصویر: Hadrian/Shutterstock
اولین ملاحظاتی که هنگام تصمیم گیری برای خرید درایو ذخیره سازی داده وجود دارد این است که آیا به درایو حالت جامد (SSD) نیاز دارید یا خیر. در حالی که SSD ها عملکرد کلی مشابه درایوهای سخت دیسک سخت (HDD) را انجام می دهند ، آنها دارای مزایا و معایب کمی هستند.

SSD یک نوع درایو داده است که از حافظه فلش به جای دیسک های فلزی در حال چرخش موجود در HDD های سنتی استفاده می کند. یک SSD را مانند یک درایو فلش USB یا کارت SD بزرگ تصور کنید.

برای بررسی انواع هارد و خرید هارد اینجا کلیک کنید
اما این تمایز چقدر اهمیت دارد؟

SSD ها اطلاعات را سریعتر می خوانند و می نویسند.
SSD ها انرژی کمتری مصرف می کنند که باعث صرفه جویی در مصرف انرژی و افزایش عمر باتری لپ تاپ می شود.
SSD ها هیچ قطعه متحرکی ندارند ، بنابراین سر و صدا ایجاد نمی کنند و طول عمر بیشتری دارند.
SSD ها به ازای هر گیگابایت گران تر هستند ، به این معنی که ظرفیت داده های کوچکتری نسبت به HDD ها در هر نقطه قیمتی دارند.
  • امیر میرسعید
  • ۰
  • ۰

واقعیت مجازی چیست؟
هدست های واقعیت مجازی نقطه نظر شما را در مرکز یک فضای دیجیتالی قرار می دهند که می تواند یک عکس ، یک فیلم ، یک انیمیشن یا یک نرم افزار مانند یک بازی ویدیویی باشد. هنگامی که هدست را می پوشید ، آزاد هستید که برگردید و به همه چیز در حوزه مجازی نگاه کنید.

بگویید در حال تماشای تصاویر یک مزرعه در تلویزیون هستید. یک مرتع سبز دوست داشتنی در جلو وجود دارد ، اما اگر به عقب برگردید و به شانه خود نگاه کنید ، اتاق نشیمن خود را خواهید دید. در VR ، می توانید همان فیلم را تماشا کنید ، برگردید و یک گله گاو پشت سر خود ببینید. این به عنوان محتوای 360 درجه شناخته می شود.

برای خرید هدست VR کلیک کنید

 

منفعل در مقابل فعال
دو نوع تجربه VR وجود دارد: غیرفعال ، که شامل ضربه زدن به عقب و نگاه کردن به عکس یا فیلم 360 درجه از دیدگاه ثابت است و فعال ، که به شما امکان می دهد با محتوا تعامل داشته باشید و دیدگاه خود را تغییر دهید. یک مثال ، اتصال یک صفحه کلید و ماوس برای انجام یک بازی مسابقه ای است - شما هنوز از کنترل های سنتی استفاده می کنید ، اما به جای نگاه کردن به خودرو در یک صفحه دو بعدی ، وقتی هدست VR می پوشید داخل آن نشسته اید.

بدن شما به محتوای منفعل و فعال واکنش نشان می دهد ، زیرا هر یک از این دو گزینه می تواند مغز شما را فریب دهد تا باور کند در محیط دیجیتال هستید. به عنوان مثال ، سوار شدن بر روی غلتک واقعیت مجازی ، می تواند همین احساس را در گودال شکم شما ایجاد کند ، حتی اگر در نزدیکی یک پارک تفریحی قرار ندارید.

  • امیر میرسعید
  • ۰
  • ۰

این متن دومین مطلب آزمایشی من است که به زودی آن را حذف خواهم کرد.

زکات علم، نشر آن است. هر وبلاگ می تواند پایگاهی برای نشر علم و دانش باشد. بهره برداری علمی از وبلاگ ها نقش بسزایی در تولید محتوای مفید فارسی در اینترنت خواهد داشت. انتشار جزوات و متون درسی، یافته های تحقیقی و مقالات علمی از جمله کاربردهای علمی قابل تصور برای ,بلاگ ها است.

همچنین وبلاگ نویسی یکی از موثرترین شیوه های نوین اطلاع رسانی است و در جهان کم نیستند وبلاگ هایی که با رسانه های رسمی خبری رقابت می کنند. در بعد کسب و کار نیز، روز به روز بر تعداد شرکت هایی که اطلاع رسانی محصولات، خدمات و رویدادهای خود را از طریق بلاگ انجام می دهند افزوده می شود.

  • امیر میرسعید
  • ۰
  • ۰

این متن اولین مطلب آزمایشی من است که به زودی آن را حذف خواهم کرد.

مرد خردمند هنر پیشه را، عمر دو بایست در این روزگار، تا به یکی تجربه اندوختن، با دگری تجربه بردن به کار!

اگر همه ما تجربیات مفید خود را در اختیار دیگران قرار دهیم همه خواهند توانست با انتخاب ها و تصمیم های درست تر، استفاده بهتری از وقت و عمر خود داشته باشند.

همچنین گاهی هدف از نوشتن ترویج نظرات و دیدگاه های شخصی نویسنده یا ابراز احساسات و عواطف اوست. برخی هم انتشار نظرات خود را فرصتی برای نقد و ارزیابی آن می دانند. البته بدیهی است کسانی که دیدگاه های خود را در قالب هنر بیان می کنند، تاثیر بیشتری بر محیط پیرامون خود می گذارند.

  • امیر میرسعید